Kariera

Zarówno my, jak i nasi kontrahenci, cenimy profesjonalizm, rzetelność i wysokie standardy. Jeśli podzielasz te wartości – Argenta chce Cię bliżej poznać.

Argenta to przede wszystkim zespół ambitnych profesjonalistów, dla których rzetelne wywiązywanie się z obowiązków oraz potrzeba nieustannego poszerzania wiedzy są naturalnym elementem budowania kariery. To właśnie z nimi od wielu lat tworzymy firmę, w której innowacyjne działania łączą się z rodzinną atmosferą. Zespół budujemy na fundamencie otwartej komunikacji, zaufania i wzajemnego czerpania ze swoich doświadczeń i kompetencji.

Dlaczego warto aplikować?

Aktualne oferty pracy

Asystent ds. Sprzedaży Multichannel Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna sprzedaż i promowanie portfolio produktowego firmy poprzez telefoniczne kampanie wychodzące;
  • Utrzymywanie stałych relacji z klientami poprzez telefon, mail, czat;
  • Przygotowanie ofert i realizacja zamówień;
  • Obsługa posprzedażowa;
  • Realizacja określonych celów ilościowych i jakościowych zgodnie z normami KPI;
  • Raportowanie wyników pracy do bezpośredniego przełożonego.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane około biologiczne/chemiczne);
  • Minimum półroczne doświadczenia zawodowe w obsłudze/sprzedaży telefonicznej;
  • Umiejętność rozpoznania potrzeb klienta oraz budowania długotrwałych relacji;
  • Wysoka orientacja na cel;
  • Pozytywne nastawienie i zaangażowanie;
  • Samodzielność, terminowość, komunikatywność.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w laboratorium;
  • Znajomość branży;
  • Znajomość systemu CDN XL.

To oferujemy

  • System premiowy dostosowany do stanowiska;
  • Pracę hybrydową po okresie wdrożeniowym;
  • Prywatną opiekę medyczną Lux-Med;
  • ZFŚS, Kartę Medicover Sport;
  • Szkolenia merytoryczne i kompetencyjne;
  • Dofinansowanie studiów i kursów;
  • Dzień wolny w urodziny.

Kierownik Marketingu Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Analiza rynku i konkurencji – stały monitoring trendów;
  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych firmy, wprowadzanie nowych linii produktów, współpraca z agencjami reklamowymi i podwykonawcami;
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży - wsparcie w realizacji celów sprzedażowych i opracowywaniu strategii cenowych;
  • Współpraca z KOL, organizacja PTDL, webinarów;
  • Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym;
  • Zarządzanie pracą działu i koordynacja współpracy miedzydziałowej.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem);
  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży okołomedycznej;
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem marketingowym, różnymi kanałami marketingowymi;
  • Znajomość narzędzi i metod budowania strategii marketingowych;
  • Doświadczenie w ścisłej współpracy z działem sprzedaży w zakresie planowania promocji;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2 minimum;
  • Czynne prawo jazdy kat. B;
  • Kompetencje kierownicze – umiejętność motywowania, egzekwowania i rozwijania zespołu;
  • Analityczne podejście do pracy – umiejętność interpretacji danych i przekładania ich na konkretne działania marketingowe.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę hybrydową: 3 dni praca stacjonarna w siedzibie firmy w Poznaniu, 2 dni home office;
  • System premiowy dostosowany do stanowiska;
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Medicover Sport, ZFŚS;
  • Pakiet szkoleń wdrażających oraz szkolenia rozwojowe w ramach Akademii Argenty;
  • Dzień wolny w dniu urodzin.

Kierownik ds. Kluczowych Klientów (Diagnostyka Laboratoryjna) Polska Zachodnia

Twój zakres obowiązków

  • Sprzedaż produktów diagnostycznych, sprzętu i wyposażenie laboratoryjnego z zakresu hematologii, analizy moczu, biochemii i immunochemii;
  • Utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z klientami kluczowymi;
  • Dbałość o realizację założonych planów sprzedażowych, planowanie rozwoju sprzedaży;
  • Analiza rynku, konkurencji i dostosowanie oferty do potrzeb klienta;
  • Wsparcie merytoryczne i techniczne w zakresie produktów z portfolio firmy;
  • Sporządzanie cyklicznych raportów z realizowanych zadań.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (biotechnologia, analityka medyczna i pokrewne);
  • Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku z placówkami szpitalnymi i umowami przetargowymi;
  • Znajomość prawa zamówień publicznych;
  • Dobra, praktyczna znajomość rynku oraz branży;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1;
  • Znajomość środowiska Office 365;
  • Prawo jazdy kat B, mobilność i gotowość do pracy w terenie;
  • Umiejętności negocjacyjne;
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń produktowych, prezentacji;
  • Dobra organizacja czasu pracy – samodzielność w działaniu;
  • Umiejętność sprawnej komunikacji i nawiązywania relacji biznesowych.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjny system premiowania (premia sprzedażowa, premia za cele indywidualne, premia za dodatkowe instalacje);
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Medicover Sport, ZFŚS;
  • Pakiet szkoleń wdrażających oraz szkolenia rozwojowe w ramach Akademii Argenty;
  • Możliwość użytkowania auta służbowego do celów prywatnych;
  • Dzień wolny w dniu urodzin.

Specjalista ds. Danych Podstawowych Poznań

Technologie, których używamy

Wymagane

  • SQL
  • Microsoft Dynamics
  • Power BI

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad opracowaniem, wdrożeniem i egzekwowaniem polityk oraz standardów zarządzania danymi podstawowymi (masterdata) w celu zapewnienia ich spójności i jakości w organizacji;
  • Współpraca z obszarami IT, Business Intelligence i jednostkami biznesowymi przy tworzeniu struktur danych, ról i odpowiedzialności;
  • Zarządzanie procesami masterdata w obszarach: kartoteki towarowe, kontrahenci, serwis, umowy, środki trwałe, CRM i inne.
  • Kontrola poprawności danych przy zamknięciu miesiąca we współpracy z finansami;
  • Kategoryzacja produktów i segmentacja kontrahentów w ramach ekosystemu aplikacji grupy;
  • Pierwsza linia wsparcia dla zespołów operacyjnych w zakresie masterdaty i zarządzania incydentami;
  • Przeprowadzanie audytów danych, analiz błędów oraz raportowanie wyników dla zarządu i innych działów;
  • Automatyzacja procesów wprowadzania i aktualizacji danych w ERP;
  • Szkolenie i wsparcie użytkowników w zakresie danych podstawowych i systemów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (Informatyka, Ekonometria i pokrewne);
  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2;
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel;
  • Bardzo dobra znajomość języka SQL, Microsoft Dynamics 365, systemu ERP XL, Power BI;
  • Doskonałe umiejętności analityczne i zdolność do pracy z dużymi zbiorami danych;
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań i samodzielnego działania.

Mile widziane

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami, szczególnie w zakresie wdrażania nowych systemów lub procesów związanych z danymi.

Inżynier Serwisu Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Instalacja oraz serwis urządzeń medycznych dedykowanych do diagnostyki laboratoryjnej, biochemii klinicznej, immunochemii, analizatorów moczu, hematologii, biologii molekularnej, mikrobiologii;
  • Wykonywanie okresowych przeglądów urządzeń;
  • Wsparcie merytoryczne i techniczne klientów w zakresie napraw i obsługi sprzętów;
  • Przygotowywanie dokumentacji serwisowej;
  • Budowanie relacji biznesowych z klientami.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (Elektronika, Elektrotechnika, Mechatronika, Fizyka Medyczna lub pokrewne);
  • Min. roczne doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego u Klienta;
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy;
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • System premiowy dostosowany do stanowiska;
  • Kartę MedicoverSport;
  • Prywatną opiekę medyczną Lux-Med;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Dofinansowanie do imprez kulturowo-sportowych;
  • Premie świąteczną;
  • Szkolenia merytoryczne i kompetencyjne;
  • Dofinansowanie studiów i kursów.

Młodszy Specjalista ds. IT Poznań

Technologie, których używamy

Wymagane

  • PowerShell
  • SQL
  • Comarch
  • ERP
  • SQL Server
  • Windows Server

Mile widziane

  • C#

System operacyjny

  •  

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie informatyczne pracowników firmy;
  • Administracja systemami Comarch ERP,
  • Zarządzanie środowiskiem Microsoft 365;
  • Administracja strukturą IT;
  • Zarządzanie dostępami dla pracowników;
  • Zarządzanie bazami danych;
  • Uczestnictwo w projektach IT;
  • Automatyzacja i tworzenie nowych funkcjonalności.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (Informatyka i pokrewne) lub w trakcie studiów;
  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale IT;
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym;
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows (Windows Server 2016/2019/2022, Windows 10 /11);
  • Doświadczenie z zakresu Active Directory, DHCP, DNS, TCP/IP, VPN;
  • Znajomość urządzeń sieciowych i administracji siecią IT (CISCO);
  • Wiedza z zakresu Microsoft 365, Teams, Azure AD, Sharepoint, Exchange Online;
  • Znajomość PowerShell i SQL;
  • Dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • Znajomość programu Comarch ERP XL lub inne systemy klasy ERP;
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • Samodzielność.

Mile widziane

  • Znajomość programowania C#.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Medicover Sport, ZFŚS;
  • Pakiet szkoleń wdrażających oraz szkolenia rozwojowe w ramach Akademii Argenty;
  • Dzień wolny w dniu urodzin.

Kogo szukamy?

Argenta nieustannie się rozwija, dlatego poszukujemy kreatywnych osób z otwartym umysłem, które za nią nadążą. Ludzi, którzy nie boją się zadawać pytań, ale też mają umiejętność uważnego słuchania odpowiedzi. Którzy pracują z pasją i potrafią nią zarażać.

Przez lata udało nam się stworzyć zespół dobrze zgranych profesjonalistów, którzy w powierzone zadania wkładają serce. Osób, które doskonale wiedzą, że ich działanie ma nie tylko realny wpływ na rozwój firmy, ale także na poprawę komfortu naszego życia. To duża nobilitacja, ale również odpowiedzialność. Szukamy kandydatów, którzy rozumieją istotę i specyfikę branży oraz chcą ją wzbogacić swoimi kompetencjami. Ludzi, którzy w wykonywanych obowiązkach widzą misję, a nie przymus wynikający z codzienności.

Ze swojej strony zapewniamy kompleksowe wdrożenie (niezależnie od stanowiska), możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, pracę przy ambitnych projektach ze specjalistami w swoich dziedzinach oraz  wysoką etykę w postępowaniu.

Jeśli czujesz, że Argenta jest właściwą firmą, która spełni Twoje oczekiwania oraz, że Ty sam(a) posiadasz preferowane przez nas predyspozycje i kompetencje, uzupełnij >>formularz aplikacyjny<<lub prześlij swoje CV na adres e-mail: kariera@argenta.com.pl
 

Dowiedz sie więcej na naszym

>>Profilu Pracodawcy<<

 

RODO - Sprawdź swoje prawa

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Człuchowskiej 6, tel. 61 847 46 37. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.

Proces rekrutacji

1
Przesłanie
aplikacji

CV można przesyłać za pośrednictwem portali ogłoszeniowych, platform social media lub na adres: kariera@argenta.com.pl

2
Pierwsze
spotkanie

Jedynie wirtualne. Zainstaluj MS TEAMS i spotkaj się z rekruterem bez wychodzenia z domu.

3
Drugie
spotkanie

Rozmowa z rekruterem za Tobą? Czas poznać bezpośredniego przełożonego. Spotkanie odbędzie się w biurze lub online.

4
Decyzja i podpisanie
dokumentów

Jeśli Twoje kompetencje spotkają się z naszymi oczekiwaniami, zaprosimy Cię na spotkanie w siedzibie firmy.